Jaarverslag_2012_compleet

October 28, 2014  |  By  |

3 2 4. Het Woord van Christian Van Thillo 7. Onze medewerkers 8. 2012: een leerzaam jaar 9. Het Woord van Ludwig Criel 10. Frits Campagne over de Persgroep Nederland 11. Dirk Velghe over Media n 12. Peter Bossaert over VMMa 13. Rudy Bertels over de Persgroep Publishing 14. De Persgroep in één oogopslag 16. Het Woord van Piet Vroman 18. Geconsolideerde balans na winstverdeling 19. Evolutie kerncijfers 20. Kerncijfers en resultatenrekening 21. Overzicht kasstromen 22. Geconsolideerde  nancieringstabel INHOUD Wat ons bindt. Media, mensen, kwaliteit, maar boven alles: passie. We zijn druk- kers, commerciëlen, krantenjongens, mediadames, we zijn vernieuwend en koes- teren het goede, we zijn Belgisch, we zijn Nederlands. We werken met ons hart. Dat is wat ons bindt, want al kan ons dagelijkse werk nog zo van elkaar ver- schillen, onze instelling verschilt niet. We werken allemaal vol passie aan onze media.

More from milan